آموزش صادرات و بازاریابی بین المللی در صنعت پتروشیمی

جستجو
صفحه اصلی
سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
آموزش صادرات و بازاریابی بین المللی در صنعت پتروشیمی
آموزش صادرات و بازاریابی بین المللی در صنعت پتروشیمی

جهان پتروشیمی / به گزارش روابط عمومی،صالحی فر، مدیر گروه تجارت فرآورده‌های نفتی مرکز آموزش وزارت صمت گفت: آن چیزی که باعث می‌شود که یک فرایند تجاری شکل بگیرد ابتدا شناخت نیاز است. با شناسایی نیاز فراورد‌های صادراتی متناسب با بازار هدف طراحی، تولید و در نهایت فروخته خواهد شد. شناخت بازار‌ها و ارتباطات اقتصادی با نهاد‌ها و شرکت‌هایی بازار‌های هدف گام‌ها و محور‌های این دوره از آموزش است.

دوره “آموزش صادرات محصولات پتروشیمی و صنعت بازاریابی آن” ۱۹ اسفند در تهران برگزار شد.