اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به شرکت پتروشیمی فن‌آوران

جستجو
شنبه ۳ آذر ۱۴۰۳
اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به شرکت پتروشیمی فن‌آوران
اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به شرکت پتروشیمی فن‌آوران

جهان پتروشیمی /به نقل از روابط عمومی پتروشیمی فن‌آوران، تندیس چهاردهمین اجلاس ملی مشتری‌مداری به شرکت پتروشیمی فن‌آوران اهدا شد.

این اجلاس، که هر ساله با هدف ارتقای فرهنگ مشتری‌مداری و تقدیر از شرکت‌های برتر برگزار می‌شود، بر اساس ارزیابی‌های دقیق از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی برتر کشور و پس از بررسی شاخص‌های مختلف مانند کیفیت، قیمت‌گذاری، مدیریت رسیدگی به شکایات، مکانیزم‌های رضایت‌مندی مشتریان، برندینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان، برخورد معتمدانه با مشتریان و وفاداری مشتریان، شرکت‌های برگزیده را انتخاب می‌کند.

شرکت پتروشیمی فن‌آوران به عنوان یکی از پیشروان صنعت پتروشیمی ایران، همواره توجه ویژه‌ای به تعامل مثبت و موثر با مشتریان خود داشته است و با توجه ویژه به تعامل با مشتریان و تمرکز بر بهبود مستمر محصولات، موفق به کسب این افتخار و دریافت تندیس چهاردهمین اجلاس ملی مشتری‌مداری شد.

اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به شرکت پتروشیمی فن‌آوران

اهدای تندیس رضایتمندی مشتریان به شرکت پتروشیمی فن‌آوران