سیزده

جستجو
صفحه اصلی
ظرفیت بالای بورس کالا برای پذیرش محصولات و مواد اولیه پتروشیمی ظرفیت بالای بورس کالا برای پذیرش محصولات و مواد اولیه پتروشیمی بورس کالا برای پذیرش محصولات و مواد اولیه پتروشیمی آمادگی دارد. چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳پالایشگاه‌ها ۱۶۲هزار میلیارد تومان طلبکارند پالایشگاه‌ها ۱۶۲هزار میلیارد تومان طلبکارند دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت کشور گفت: پالایشگاه‌ها در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۳ همت مالیات مستقیم به دولت پرداخت کرده‌اند. این بنگاه‌های اقتصادی باید سودده باشند تا بتوانند چنین میزان مالیات را به بودجه کشور تزریق کنند.

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳
فراخوان مقاله پنجمین کنفرانس بین المللی دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی فراخوان مقاله پنجمین کنفرانس بین المللی دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی پنجمین کنفرانس بین المللی دوسالانه نفت، گاز و پتروشیمی روز سه شنبه، ۲۷ آذر، ۱۴۰۳ توسط دانشگاه خلیج فارس در شهر بوشهر برگزار می‌شود.
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳
 مسیر صعودی ارزش بازار پارسان در ۳ ماه پایان سال مالی مسیر صعودی ارزش بازار پارسان در ۳ ماه پایان سال مالی میزان ارزش بازاری که پارسان در شهریورماه از شناسایی کرد برابر با ۱۸۲ هزار میلیارد تومان بود. چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳بازدید عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس بازدید عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس هم‌زمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی شهر پایدار با حضور جمعی از مسئولین کشور، دکتر علی آقا محمدی عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام در غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس حضور یافت. چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳حسینی کیا : توسعه پتروپالایشگاه‌ها کلید خودکفایی اقتصادی و خنثی‌سازی تحریم‌های نفت است حسینی کیا : توسعه پتروپالایشگاه‌ها کلید خودکفایی اقتصادی و خنثی‌سازی تحریم‌های نفت است عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس: با حمایت از بخش خصوصی و استفاده از توانمندی‌های داخلی ایران می‌تواند به یکی از قطب‌های مهم تولید فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در منطقه تبدیل شود و از این طریق سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش دهد.

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳
همکاری پالایشگاه‌های پارس جنوبی با بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان همکاری پالایشگاه‌های پارس جنوبی با بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت:مدیران بزرگترین مجتمع گازی کشور نگاه بسیار ویژه‌ای به دانش‌بنیان‌ها و سازندگان داخلی دارند. با بیش از ۱۰۰ شرکت داخلی و دانش‌بنیان همکاری بسیار نزدیکی داریم.

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳
توسعه CNG و متنوع‌سازی سبد سوخت مهم‌ترین برنامه‌های صنعت پالایش توسعه CNG و متنوع‌سازی سبد سوخت مهم‌ترین برنامه‌های صنعت پالایش مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: شرایط کشور ایجاب می‌کند که از سیاست‌های غیرقیمتی و تنوع سبد سوختی با استفاده از CNG برای کنترل و مدیریت مصرف سوخت بهره بگیریم.

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳
صیانت مبین انرژی از محیط زیست صیانت مبین انرژی از محیط زیست شرکت مبین انرژی خلیج فارس، به‌عنوان تنها شرکت پالایش آلاینده های صنعتی در منطقه پتروشیمی عسلویه، با رویکردی پایدار و مسئولانه به صیانت از محیط زیست و حفاظت از منابع طبیعی، همواره به‌دنبال اجرای استانداردهای بالای زیست‌محیطی بوده است. یکی از تعهدات کلیدی این شرکت، پایش مستمر و دقیق خروجی‌های واحدهای فرایندی آن است که به‌طور مستقیم در جلوگیری از آلایندگی محیط تأثیرگذار بوده و موجب حفظ سلامت محیط منطقه پیرامونی و کاهش اثرات منفی زیست‌محیطی شده است. این اقدام نه تنها به حفاظت از محیط زیست کمک کرده، بلکه تأثیرات اقتصادی مثبتی نیز برای شرکت داشته است.
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳
برکناری مدیرعامل و تعیین سرپرست دماوند انرژی غیرقانونی است؟ برکناری مدیرعامل و تعیین سرپرست دماوند انرژی غیرقانونی است؟ نامه‌ای که محمدرضا مهرافشان خطاب به رئیس هیات مدیره دماوند انرژی، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، مدیرعامل شستان، مدیرعامل تاپیکو و مدیرعامل گسترش نفت و گاز پارسیان ارسال کرده است نشان می‌دهد صورتجلسه‌ی تعیین سرپرست و پایان همکاری با مدیرعامل تنها به امضای یک عضو هیات مدیره، و از قضا همان عضوی که خود را سرپرست کرده رسیده است و دو امضای دیگر فاقد سمت در هیات مدیره بوده‌اند و دو عضو هیأت مدیره از امضا امتناع کرده‌اند.
چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳