پانزده

جستجو
صفحه اصلی
صنعت پتروشیمی در برنامه هفتم توسعه سالانه ۸ درصد رشد خواهد داشت صنعت پتروشیمی در برنامه هفتم توسعه سالانه ۸ درصد رشد خواهد داشت سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی با تأکید بر اهتمام فعالان صنعت پتروشیمی برای سرمایه‌گذاری در این صنعت بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، صنعت پتروشیمی همسو با فرامین مقام معظم رهبری برای رشد 8 درصدی در اقتصاد، سالانه 8 درصد در طول برنامه هفتم توسعه رشد خواهد داشت.
سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳
شاراک در نیمه اول سال چه عملکردی داشت؟ جدیدترین رکورد های فروش پتروشیمی شازند شاراک در نیمه اول سال چه عملکردی داشت؟ جدیدترین رکورد های فروش پتروشیمی شازند شرکت پتروشیمی شازند در شش ماهه نخست سال جاری توانست ۱۸ هزار میلیارد تومان انواع محصولات خود را به فروش برساند و با رشد ۵۳ درصدی فروش در شهریور ماه نسبت به سال گذشته رکورد جدیدی را ثبت کند. دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳۹ مدیر و کارمند در پتروشیمی آبادان بازداشت شدند ۹ مدیر و کارمند در پتروشیمی آبادان بازداشت شدند آبادان- ۹ مدیر و کارمند در پتروشیمی آبادان توسط پلیس اطلاعات و امنیت بازداشت شدند.

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳
از دانشکاران برتر پتروشیمی زاگرس تجلیل شد از دانشکاران برتر پتروشیمی زاگرس تجلیل شد طی مراسمی از دانشکاران برتر شرکت پتروشیمی زاگرس با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.


دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳
ورود دادستان کهگیلویه‌وبویراحمد به مشکلات پتروشیمی گچساران ورود دادستان کهگیلویه‌وبویراحمد به مشکلات پتروشیمی گچساران دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد در نشست با خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت پتروشیمی گچساران پرداخت.

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳
وزیر نفت از سکوهای گازی پارس جنوبی بازدید کرد وزیر نفت از سکوهای گازی پارس جنوبی بازدید کرد وزیر نفت در سفر به استان بوشهر، از سکوهای گازی مستقر در میدان پارس جنوبی بازدید کرد. دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳اهدای جایزه ملی حفاظت از محیط‌زیست به پتروشیمی امیرکبیر اهدای جایزه ملی حفاظت از محیط‌زیست به پتروشیمی امیرکبیر سومین جشواره ملی "وجدان محیط‌زیست و کسب و کار از نگاه مردم" با حضور مدیران، کارشناسان و فعالان این عرصه در تهران برگزار شد و برگزیدگان آن معرفی شدند.
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳
کمیسیون انرژی پیشنهاد سرمایه گذاری پتروشیمی ها در میادین گازی را سرعت می‌بخشد کمیسیون انرژی پیشنهاد سرمایه گذاری پتروشیمی ها در میادین گازی را سرعت می‌بخشد یک عضو کمیسیون انرژی گفت: پتروشیمی ها برای مشارکت در توسعه میادین گازی، بهتر است از طریق کمیسیون انرژی مجلس موضوع را پیگیری کنند ؛ حتما زودتر به نتیجه خواهند رسید.
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳
کارگران پتروشیمی شیراز: شرکتی‌های با سابقه بالا از تبدیل وضعیت جا ماندند! کارگران پتروشیمی شیراز: شرکتی‌های با سابقه بالا از تبدیل وضعیت جا ماندند! کارگران پتروشیمی شیراز خواستار تبدیل وضعیت براساس مصوبه این واحد پتروشیمی شدند.

دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳
تنوع بازار و تنوع محصول، دو دستور کار مهم اجرایی پتروشیمی مارون است تنوع بازار و تنوع محصول، دو دستور کار مهم اجرایی پتروشیمی مارون است امرائی گفت: هم تنوع بازار و هم تنوع محصول، دو دستور کار مهم اجرایی پتروشیمی مارون است که موفقیت‌هایی در این زمینه داشته ایم.
دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳