سی و سه

جستجو
صفحه اصلی
بررسی چالش های صنعت پتروشیمی در کمیسیون ویژه حمایت از تولید بررسی چالش های صنعت پتروشیمی در کمیسیون ویژه حمایت از تولید نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه اعضای کمیسیون ویژه حمایت از تولید در مجلس انتخاب می‌شود، گفت: در این کمیسیون قرار است طرح‌ها و ایده‌های مهمی در بخش پتروشیمی مطرح و بررسی و برای طرح‌ها و چالش‌هایی که سال‌ها بلاتکلیف بوده‌اند تصمیم‌گیری شود.
سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳
ادامه اعتراض کارگران پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی ماهشهر/ هیچ کس پاسخگو نیست ادامه اعتراض کارگران پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی ماهشهر/ هیچ کس پاسخگو نیست شماری از کارگران «شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی بندر ماهشهر» در ادامه اعتراضات روزهای گذشته، امروز نیز اعتراض صنفی برگزار کردند.

سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳
فجر انرژی، واحد آب‌شیرین‌کن نیم‌میلیون مترمکعبی احداث می‌کند فجر انرژی، واحد آب‌شیرین‌کن نیم‌میلیون مترمکعبی احداث می‌کند فجر انرژی خلیج‌فارس با همکاری صنایع مستقر در منطقه ویژه پتروشیمی، در پی تأسیس واحد عظیم آب‌شیرین‌کن با ظرفیت ۵۰۰ هزار مترمکعب در روز است.
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳
گام اول ساخت «بندرامام نوین» برداشته شد گام اول ساخت «بندرامام نوین» برداشته شد «سپهدار انصاری نیک» با اشاره به افزایش خوراک ورودی پتروشیمی «بندرامام» از ۳۹ هزار بشکه سال ۱۴۰۱ به روزانه بیش از ۱۰۰ هزار بشکه در سال ۱۴۰۳، از برنامه دریافت روزانه ۱۶۰ هزار بشکه خوراک با راه‌اندازی فاز ۲ هویزه و «ان.جی.ال» خبر داد و گفت: برای اجرای پروژه خط لوله دهلران تا هویزه‌ ۵۵ میلیون دلار تامین مالی شده است.

دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳
تحلیل بنیادی پارس / رشد خزنده درآمد پتروشیمی پارس با اهرم دلار نیمایی تحلیل بنیادی پارس / رشد خزنده درآمد پتروشیمی پارس با اهرم دلار نیمایی کاهش همزمان سطح تولید و فروش پتروشیمی پارس مانع از رشد ارتفاع ثبت‌شده در ردیف درآمدهای این شرکت نشده است. دلیل این اتفاق در تحلیل بنیادی پارس بررسی شده است.

دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل بانک ملت با مدیران ارشد ۱۰ مجموعه بزرگ پتروشیمی و فولادی دیدار مدیرعامل بانک ملت با مدیران ارشد ۱۰ مجموعه بزرگ پتروشیمی و فولادی مدیرعامل بانک ملت در سفر به استان خوزستان با مدیران عامل ۱۰ مجموعه بزرگ پتروشیمی و فولادی در این منطقه دیدار و گفت و گو کرد.

دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳
رشد ۷ درصدی تولید در ۵ ماهه نخست سال جاری رشد ۷ درصدی تولید در ۵ ماهه نخست سال جاری مدیرعامل پتروشیمی اروند در همایش فصلی مدیران گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گزارشی از عملکرد این شرکت در سه سال گذشته ارائه داد و از رشد تولید در سال جاری خبر داد.

دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳
پتروشیمی؛ صنعتی مطمئن در بازار سرمایه پتروشیمی؛ صنعتی مطمئن در بازار سرمایه کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه با بیان اینکه صنعت پتروشیمی از بهترین صنایع برای سرمایه‌گذاری در بازار سهام است، گفت: شاخص صنعت شیمیایی ۸۰ درصد تا اردیبهشت پارسال و امسال نیز ۶۰درصد بالای سقف سال ۹۹ رشد داشته است
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳
لزوم توجه به خطر های فرآیندی در کمین مخازن و تأسیسات لزوم توجه به خطر های فرآیندی در کمین مخازن و تأسیسات عضو هیئت علمی تربیت مدرس با اشاره به حوادث متعددی که تاکنون برای مخازن ذخیره‌سازی رخ داده است، گفت: خطرات فرآیندی و غیرمعمول که تا زمان حادثه آنها را نمی‌شناسیم حساسیت بیشتری دارند و کار مهم این است که آمادگی برای این مدل حوادث را افزایش دهیم .
دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳
انقلاب در صنعت پلاستیک با تولید پلاستیک‌های سازگار با محیط زیست انقلاب در صنعت پلاستیک با تولید پلاستیک‌های سازگار با محیط زیست کارشناس محیط زیست با بیان اینکه سالانه ۴۰۰ میلیون تن زباله پلاستیکی در جهان تولید می‌شود، گفت: با تولید پلاستیک‌های زیستی انقلاب عظیمی در صنعت پلاستیک ایجاد می‌شود. دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳