تقویت خدمات رفاهی در جریان اورهال پتروشیمی تبریز؛ با هدف ارتقاء بهره‌وری و افزایش رضایت کارکنان

جستجو
صفحه اصلی
سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۴
تقویت خدمات رفاهی در جریان اورهال پتروشیمی تبریز؛ با هدف ارتقاء بهره‌وری و افزایش رضایت کارکنان
تقویت خدمات رفاهی در جریان اورهال پتروشیمی تبریز؛ با هدف ارتقاء بهره‌وری و افزایش رضایت کارکنان

جهان پتروشیمی / روابط عمومی شرکت پتروشیمی تبریز، وی اظهار کرد: «در فاز نخست، ایستگاه‌های نهار و شام با تجهیزات کامل شامل چادرهای پوششی و کاورهای بهداشتی در واحدهایی مانند الفین، پلی‌اتیلن، بنزین پیرولیز، BD و سایر واحدهای فعال مستقر شده‌اند. این ایستگاه‌ها روزانه در دو نوبت روزکار و شبکار خدمات‌رسانی می‌کنند.»چالوشی افزود: «به‌منظور افزایش انرژی و رفاه پرسنل، ایستگاه‌های پذیرایی چای، شربت و میان‌وعده‌های صبحگاهی، عصرگاهی و شبانه در محل واحدهای تحت اورهال دایر شده و به‌صورت منظم ارائه خدمات دارند.»وی همچنین با اشاره به اقدامات بهداشتی انجام‌شده، گفت: «نظافت مستمر، فعال بودن آبدارخانه‌ها و حضور مداوم نیروهای خدماتی و سرپرستان مربوطه در سطح مجتمع، از جمله اقداماتی است که به‌صورت شبانه‌روزی دنبال می‌شود.»در ادامه، سرپرست خدمات پشتیبانی و رفاهی پتروشیمی تبریز از استقرار امکانات رفاهی در طبقات بالای تاورها خبر داد و گفت: «در نزدیکی تجهیزات کلیدی از جمله کمپرسور ۲۰۱ در واحد الفین، اقلام تدارکاتی مانند آب معدنی و ... برای کارکنان فراهم شده است که ضمن کاهش زمان رفت‌وآمد، به افزایش رضایت و تسریع روند عملیات کمک کرده است.»وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حمل‌ونقل کارکنان اشاره کرد و گفت: «با برنامه‌ریزی انجام‌شده، سرویس‌های ایاب‌وذهاب با به‌کارگیری خودروهای استیجاری در مسیرهای پرتردد تقویت شده‌اند. همچنین درون مجتمع نیز سرویس‌های دوره‌ای برای جابه‌جایی سریع‌تر نیروها فعال هستند و بر حسب نیاز واحدها از خودروهای سواری و وانت استفاده شده است.»چالوشی در پایان ضمن قدردانی از تلاش تمامی عوامل اجرایی اورهال، تصریح کرد: «هدف اصلی ما، ایجاد محیطی امن، سالم و کارآمد برای کارکنان خدوم مجتمع در شرایط حساس تعمیرات اساسی است. این هدف با همت جمعی و هماهنگی منسجم میان بخش‌های مختلف در حال تحقق است.»