هلدینگ‌ های پتروشیمی باید به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند

جستجو
صفحه اصلی
شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
هلدینگ‌ های پتروشیمی باید به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند
هلدینگ‌ های پتروشیمی باید به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند

جهان پتروشیمی /   رشید قانعی، مدیر عامل پترول اظهار کرد: هلدینگ‌های پتروشیمی باید به ازای هر محصول، کارگروه مشترک بازرگانی ایجاد کنند تا قدرت چانه‌زنی در برابر تاجران کشورهای خارجی، بیشتر و حداکثر ارزآوری حاصل شود.

وی افزود: کارگروه صنعت اوره ایران، یک مثال موفق از این هم‌افزایی‌هاست.

مدیرعامل پترول گفت: همزمان با تحریم‌های ظالمانه دشمنان، به خاطر کم‌شدن بازارهای هدف و باخبربودن تاجران کشورهای خارجی از این محدودیت‌ها، گاهی شرکت‌های پتروشیمی مجبور به فروش محصولات‌شان کمتر از قیمت‌های منطقه‌ای می‌شوند و البته بعضا رقابت‌های مخرب پتروشیمی‌ها، این مسئله را بغرنج‌تر می‌کند