یکصد و پنج

جستجو
صفحه اصلی
خریدار و فروشنده شازند طبق قانون بخش خصوصی محسوب می‌شوند خریدار و فروشنده شازند طبق قانون بخش خصوصی محسوب می‌شوند چندی است ابطال واگذاری پتروشیمی شازند به پالایشگاه تهران خبرساز شده است؛ در حالیکه کارشناسان دو مجموعه خریدار و فروشند در این معامله را طبق قانونی خصوصی اعلام کرد و گفت: بر اساس قوانین رایج مجلس حق دخالت در معامله بخش خصوصی را ندارد.
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
افزایش ۳۵ درصدی  فروش پتروشیمی جم‌پیلن افزایش ۳۵ درصدی فروش پتروشیمی جم‌پیلن فروش پتروشیمی جم‌پیلن در فروردین ۱۴۰۳ با ۷۵۶ میلیارد تومان رشد ۳۵ درصدی را نسبت به ماه مشابه در ۱۴۰۲ نشان می‌دهد.
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
حضور فعال پتروشیمی شیراز در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران حضور فعال پتروشیمی شیراز در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران پتروشیمی شیراز به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع‌های پتروشیمی کشور، با حضور فعال در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران *(ایران اکسپو ۲۰۲۴)*، گامی مهم در جهت معرفی توانمندی‌ها و محصولات خود به بازارهای جهانی برداشت.
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
حمایت وزارت اقتصاد از حرکت هدفمند پتروفرهنگ در تکمیل زنجیره ارزش حمایت وزارت اقتصاد از حرکت هدفمند پتروفرهنگ در تکمیل زنجیره ارزش معاون سیاست گذاری اقتصادی وزارت اقتصاد و دارایی بر حمایت از حرکت هدفمند هلدینگ پتروفرهنگ در تکمیل زنجیره ارزش تاکید کرد.
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
نقش بی‌بدیل کارگران در جهش تولید نقش بی‌بدیل کارگران در جهش تولید مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در پیامی با تبریک روز جهانی کارگر به جامعه بزرگ کارگری کشور به ویژه کارگران نجیب، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر شرکت‌های تابعه این شرکت، بر نقش بی‌بدیل کارگران در جهش تولید تاکید کرد.
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
دیدار مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با ذینفعان دیدار مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با ذینفعان مدیرعامل شرکت پتروشیمی اروند با حضور در دومین روز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴، ضمن حضور در غرفه گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس، با ذینفعان و مشتریان دیدار و گفتگو کرد.
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
مشعل‌های گازی واحد‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند مشعل‌های گازی واحد‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به شتاب‌گیری روند جمع‌آوری گاز‌های همراه و مشعل در سال ۱۴۰۳، گفت: تا پایان امسال بخشی از مشعل‌های گازی واحد‌های پتروشیمی جمع آوری می‌شوند.
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
عملیات تعمیرات اساسی برنامه‌ریزی شده با هدف رفع موانع تولید در پتروشیمی بندرامام آغاز شده است عملیات تعمیرات اساسی برنامه‌ریزی شده با هدف رفع موانع تولید در پتروشیمی بندرامام آغاز شده است شرکت پتروشیمی بندرامام با صدور اطلاعیه‌ای از آغاز تعمیرات اساسی برنامه‌ریزی شده با هدف رفع تنگناها و موانع تولید خبر داد و از همراهی شهروندان و همکاران شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی قدردانی کرد.
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
حضور دکتر علی‌عسکری در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو حضور دکتر علی‌عسکری در ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو دکتر علی‌عسکری، مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس امروز (شنبه، هشتم اردیبهشت‌ماه) پس از حضور در آیین گشایش ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، از این رویداد مهم تجاری بازدید کرد.
یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
حضور چشم گیر پتروشیمی ها در ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور چشم گیر پتروشیمی ها در ایران اکسپو ۲۰۲۴ ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جهوری اسلامی ایران(ایران اکسپو۲۰۲۴)با حضور چشم گیر هلدینگ های پتروشیمی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳