یکصد و بیست

جستجو
صفحه اصلی
پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: مجوز پروژه پتروشیمی نهاوند با سختی‌های بسیار گرفته شده و اکنون این پروژه منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است. سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است پروژه پتروشیمی نهاوند منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: مجوز پروژه پتروشیمی نهاوند با سختی‌های بسیار گرفته شده و اکنون این پروژه منتظر تأیید کمیسیون امور زیربنایی است. سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ اولین پتروشیمی جهان کجا بود؟ اولین پتروشیمی جهان کجا بود؟ یونیون کاربید در سال ۱۹۲۰ با نوآوری در تولید گاز اتیلن، پایه‌های صنعت مدرن پتروشیمی جهان را بنا نهاد.
سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
بازدید نوروزی سرپرست پتروشیمی فن آوران از واحدهای عملیاتی این شرکت بازدید نوروزی سرپرست پتروشیمی فن آوران از واحدهای عملیاتی این شرکت حسین رفیق دوست سرپرست شرکت پتروشیمی فن آوران از اولین ساعات شروع سال نو پس از حضور در جشن نوروزی خانواده فن آوران و تبریک سال نو، به بازدید از واحدهای عملیاتی این شرکت و نیز پتروشیمی فارابی، همچنین پروژه های پتروالفین فن آوران، بازیافت دی اکسید کربن و بویلر هیدروژن سوز فن آوران پرداخت.

سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
جهش تولید با مشارکت مردم؛ تکلیف پتروشیمی‌ها در سال ۱۴۰۳ جهش تولید با مشارکت مردم؛ تکلیف پتروشیمی‌ها در سال ۱۴۰۳ مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: با توجه به فرمان مقام معظم رهبری و تاکید رئیس جمهوری، تولید و جهش در صنعت پتروشیمی یک فریضه است و در این مسیر تکلیف هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی همکاری و یکپارچگی در اجرای راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم» است.
سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
مجتمع پتروپالایشگاه میمه تعیین تکلیف شود مجتمع پتروپالایشگاه میمه تعیین تکلیف شود آیااحداث مجتمع پتروپالایشگاه میمه و احداث هفت واحدشیمیایی وابسته به آن و احداث دانشکده نفت و پتروشیمی میمه تعیین تکلیف می‌گردد ؟این سوالی است که مردم بخش میمه هماره از خود می‌پرسند!
سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
صنعت پتروشیمی؛ جذاب ولی بی ثبات! صنعت پتروشیمی؛ جذاب ولی بی ثبات! سید حمید حسینی سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی  نسبت به تغییر مداوم قوانین انتقاد کرد و هشدار داد که ادامه این روند می‌تواند آسیب جدی به صادرات محصولات پتروشیمی و درآمدهای ارزی کشور وارد کند. سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در نمایشگاه بیست و هشتم صنعت نفت حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در نمایشگاه بیست و هشتم صنعت نفت رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران از حضور بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی در بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت نفت خبر داد و گفت: در مجموع بیش از ۱۷۵۰ شرکت از کشورهای نفتی جهان در این دوره از نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، حضور خواهند داشت.

سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
صنعت پتروشیمی؛ کلید حیات در دنیای مدرن صنعت پتروشیمی؛ کلید حیات در دنیای مدرن برای تحلیل بنیادی صنعت پتروشیمی، در ابتدا باید نرخ خوراک را در نظر گرفت که از اهمیت بالایی برخوردار است. این گزارش به بررسی خوراک پتروشیمی‌ها و تاثیر قیمت آن بر بازار سهام پرداخته است.

سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳
   نفت پاسارگاد، در مسیر تنوع بازارهای فروش نفت پاسارگاد، در مسیر تنوع بازارهای فروش اکبر دادخواه، مدیر عامل شرکت نفت پاسارگاد، امروز از مجتمع آبادان بازدید و با قدردانی از زحمات کارکنان، بر نقش موثر آن‌ها در تقویت بازارهای فروش اشاره کرد. دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳