یکصد و سی و شش

جستجو
صفحه اصلی
همکاری شرکت نفت پاسارگاد با دانشگاه‌های تراز اول کشور همکاری شرکت نفت پاسارگاد با دانشگاه‌های تراز اول کشور اکبر دادخواه، مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد، طی بازدید از مجتمع تهران، بر استفاده از ظرفیت‌های این واحد صنعتی در حوزه تحقیق و توسعه تاکید کرد و گفت: این مجتمع باید با استفاده از موقعیت جغرافیایی، تنوع محصولات و فرایند تولید، تبدیل به بستری امن برای حضور شرکت‌های دانش بنیان شود و با محوریت این رویکرد در شکوفایی اقتصادی کشور گامی موثر بردارد. شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲عضو جدید و رئیس هیئت مدیره پتروشیمی امیرکبیر معرفی شد عضو جدید و رئیس هیئت مدیره پتروشیمی امیرکبیر معرفی شد سید مهدی نقوی به نمایندگی از شرکت خدمات گستر صبا انرژی، به عنوان عضو جدید و رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر معرفی شد.
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲
اعضای هیئت مدیره شاروم معرفی شد اعضای هیئت مدیره شاروم معرفی شد شرکت پتروشیمی ارومیه (شاروم) تغییرات به وجود آمده در ترکیب اعضای هیئت مدیره شرکت را اطلاع رسانی کرد.
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲
بازگشایی پالایشگاه بیجی عراق پس از ۱۰ سال تعطیلی بازگشایی پالایشگاه بیجی عراق پس از ۱۰ سال تعطیلی عراق روز جمعه پالایشگاه شمال خود در بیجی که یکی از مهمترین مجتمع‌های انرژی این کشور است را پس از گذشت یک دهه از تعطیلی آن، بازگشایی کرد.

شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲
 دریافت تندیس بلورین جشنواره تعالی ۱۴۰۲ توسط پتروشیمی زاگرس دریافت تندیس بلورین جشنواره تعالی ۱۴۰۲ توسط پتروشیمی زاگرس در بیست و یکمین همایش تعالی سازمانی در سال ۱۴۰۲ که با حضور شرکت‌های متعددی برگزار شد؛ از بین کل صنعت پتروشیمی کشور زاگرس تنها پتروشیمی بود که موفق به دریافت تندیس بلورین این رویداد ملی شد.
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲
 پتروشیمی شیراز در مسیر خودکفایی در صنعت پتروشیمی پتروشیمی شیراز در مسیر خودکفایی در صنعت پتروشیمی مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز با اشاره به طراحی و اختراع دستگاه اندازه‌گیری سرعت ماشین‌های دوار و دستگاه جرقه‌زنی و جایگزینی آن با دستگاه لرزش سنجش و فرکانس‌متر در این شرکت، به نقش بی‌بدیل جوانان ایرانی در تحقق اهداف شرکت و تبدیل شدن آن به قطب خلاقیت و نوآوری در صنعت پتروشیمی کشور اشاره کرد.
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲
 امضای تفاهم‌نامه همکاری پژوهشگاه نیرو و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی امضای تفاهم‌نامه همکاری پژوهشگاه نیرو و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی پژوهشگاه نیرو و شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با هدف توسعه فناوری‌های مورد نیاز صنعت برق و تجاری‌سازی آن، با استفاده از زیرساخت‌های موجود طرفین تفاهمنامه همکاری امضا کردند.
شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲
نخستین واحد طرح پتروشیمی صدف خلیج‌فارس به‌زودی راه‌اندازی می‌شود نخستین واحد طرح پتروشیمی صدف خلیج‌فارس به‌زودی راه‌اندازی می‌شود نخستین واحد طرح پتروشیمی صدف خلیج‌فارس با اتصال طرح به شبکه برق شرکت دماوند انرژی عسلویه در روزهای آینده وارد فاز راه‌اندازی می‌شود.

شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲
تحریم‌ها سبب شکوفایی نبوغ ایرانی‌ها شد تحریم‌ها سبب شکوفایی نبوغ ایرانی‌ها شد مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، از پیگیری و شتاب‌بخشی عملیات اجرایی طرح‌های پتروشیمی گلستان، زنجان و ابن‌سینای همدان که از سال‌ها پیش متوقف شده بودند، خبر داد.

شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲
رکورد تولید اتیلن در شرکت پتروشیمی مروارید جابجا شد رکورد تولید اتیلن در شرکت پتروشیمی مروارید جابجا شد با دانش و تلاش شبانه‌روزی پرسنل شرکت پتروشیمی مروارید در جهت رفع مشکلات این مجموعه، رکورد تولید اتیلن در بهمن ماه ۱۴۰۲ از بدو تاسیس این شرکت تاکنون جابجا شد.

شنبه ۵ اسفند ۱۴۰۲