یکصد و پنجاه و چهار

جستجو
صفحه اصلی
وجود رگولاتور در صنعت پتروشیمی حیاتی است وجود رگولاتور در صنعت پتروشیمی حیاتی است مدیرعامل پتروشیمی دنا تأکید کرد که عدم وجود رگولاتور و ثبات تصمیم‌گیری باعث شده تا در بازار سرمایه گروه صنایع پتروشیمی که زمانی جزو سود ده ترین شرکت‌های بورسی بود، حال و روز خوبی نداشته باشد.

پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
حضور موثر بانک کارآفرین در نمایشگاه پتروشیمی کیش حضور موثر بانک کارآفرین در نمایشگاه پتروشیمی کیش بانک کارآفرین به همراه گروه مالی و هلدینگ نگاه در پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنعت نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در جزیره کیش حاضر و مورد استقبال بی نظیر شرکتهای نفتی قرار گرفت.

پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
 بهره‌برداری از طرح پتروشیمی صدف خلیج فارس، منافع ملی را افزایش می‌دهد بهره‌برداری از طرح پتروشیمی صدف خلیج فارس، منافع ملی را افزایش می‌دهد عضو هیئت عامل صندوق توسعه ملی با اشاره به حمایت‌های چند سال اخیر صندوق توسعه ملی از تکمیل طرح پتروشیمی صدف خلیج فارس گفت: برای حمایت از این طرح و تسریع روند تکمیل آن، در صدد تمدید دوره ساخت و مشارکت در این طرح تا خردادماه ۱۴۰۳ هستیم.
پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
 پتروشیمی‌های منطقه ماهشهر گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیرو استخدام می‌کند پتروشیمی‌های منطقه ماهشهر گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیرو استخدام می‌کند آزمون استخدامی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به منظور تامین نیروی انسانی شرکت‌های پتروشیمی بندرامام، اروند، شهید تندگویان، عملیات غیر صنعتی، فجر، کارون و ره‌آروان فنون پتروشیمی انجام می‌شود.
پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
آخرین خبر درباره واگذاری پرسپولیس و استقلال به تأمین اجتماعی و پتروشیمی آخرین خبر درباره واگذاری پرسپولیس و استقلال به تأمین اجتماعی و پتروشیمی کار‌های واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به سازمان تأمین اجتماعی و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در حال انجام و نهایی شدن است.
پنج شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
علی عسگری در اروند علی عسگری در اروند مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس به همراه رییس سازمان بورس کشور و هیئتی بلند پایه از شرکت پتروشیمی اروند بازدید کرد. چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲حضور مدیرعامل پتروشیمی شازند در دیدار فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب حضور مدیرعامل پتروشیمی شازند در دیدار فعالان اقتصادی با رهبر انقلاب خلیلی نیا در دیدار فعالین اقتصادی کشور با رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور یافت
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
 حضور پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی حضور پتروشیمی امیرکبیر در نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی پنجمین دوره نمایشگاه حمایت از ساخت داخل، از نهم لغایت یازدهم بهمن ماه با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت پتروشیمی، پالایشگاهی و شرکت های دانش بنیان در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می‌شود.
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
“شغدیر” به درآمد ۳۹۰ میلیاردتومانی رسیده است! “شغدیر” به درآمد ۳۹۰ میلیاردتومانی رسیده است! شرکت پتروشیمی غدیر در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۲ درصدی و در دوره ۱۰ ماهه با رشد ۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو شد.
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲
انجام ارزیابی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بر اساس مدل EFQM ۲۰۲۰ انجام ارزیابی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بر اساس مدل EFQM ۲۰۲۰ سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در قالب جایزه تعالی صنعت پتروشیمی و بر اساس مدل EFQM ۲۰۲۰ ارزیابی شد.
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲