آرشیو اخبار صفحه سه

جستجو
صفحه اصلی
تنوع محصول در پتروشیمی مارون، کلید رشد پایدار در بازارهای جهانی تنوع محصول در پتروشیمی مارون، کلید رشد پایدار در بازارهای جهانی موفقیت شرکت‌های پتروشیمی، فراتر از تولید محصولات اولیه است و به توانایی آنها در نوآوری و پاسخگویی به نیازهای متنوع بازار بستگی دارد. پتروشیمی مارون، با درک عمیق این واقعیت، تنوع محصول را در دستورکار قرار داده و با ایجاد گرید جدید در پلی‌پروپیلن، تلاش می‌کند گام‌های بلندی در جهت ارتقای موقعیت این شرکت در بازارهای داخلی و جهانی بردارد.
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳
نقش ERP در صنعت پتروشیمی نقش ERP در صنعت پتروشیمی «احسان گودرزی» مدیر منابع انسانی پتروشیمی پردیس در باره نقش ERP در صنعت پتروشیمی گفتگو کرد. دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳تقدیر از پتروشیمی فن‌آوران برای ارتقای فن‌آوری تقدیر از پتروشیمی فن‌آوران برای ارتقای فن‌آوری در جریان دومین جشنواره ستارگان مدیریت ایران (سما) از دستاوردهای شرکت پتروشیمی فن‌آوران در «ارتقای سطح فن‌آوری» تقدیر و تندیس این دوره از جشنواره به رفیق‌دوست اهدا شد. دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳برنامه‌ریزی برای احداث اولین پارک پتروشیمی در مکران برنامه‌ریزی برای احداث اولین پارک پتروشیمی در مکران مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به ۲۷ طرح سرمایه‌گذاری جدید، گفت برنامه‌ریزی‌ها برای احداث اولین پارک پتروشیمی در مکران انجام شده و تا دو ماه آینده کلید می‌خورد. دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳دومین همایش بازرگانی و تامین کالا در صنعت، گاز و پتروشیمی درعسلویه برگزار می‌شود دومین همایش بازرگانی و تامین کالا در صنعت، گاز و پتروشیمی درعسلویه برگزار می‌شود رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس گفت: دومین همایش بازرگانی و تامین کالا در صنعت، گاز و پتروشیمی ایران بهمن ماه ۱۴۰۳ در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به عنوان قطب توسعه انرژی و ساخت داخل ایران برگزار خواهد شد. دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳درخشش متخصصین ایرانی در اورهال و راه اندازی پکیج‌های ASU در کشورهای CIS درخشش متخصصین ایرانی در اورهال و راه اندازی پکیج‌های ASU در کشورهای CIS متخصصان صنعت نفت و گاز کشورمان با وجود شرایط تحریمی توانستند در یکی از کشورهای CIS نسبت به راه‌اندازی جداساز هوا اقدام کرده و این طرح را با موفقیت به پایان برسانند. یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳نمایشگاه ویتنام پلاس دروازه‌ای برای ورود ایران به بازار بکر پتروشیمی این کشور نمایشگاه ویتنام پلاس دروازه‌ای برای ورود ایران به بازار بکر پتروشیمی این کشور سفیر جمهوری اسلامی ایران در ویتنام از استقبال و علاقمندی مسئولان این کشور برای دریافت محصولات صنعت پتروشیمی ایران و حضور شرکت‌های ایرانی در صنعت پلاستیک و پلیمر ویتنام خبر داد.
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳
اهدای بیش از ۵ هزار بسته فرهنگی – آموزشی پتروشیمی بندر امام به دانش‌آموزان کم‌برخوردار اهدای بیش از ۵ هزار بسته فرهنگی – آموزشی پتروشیمی بندر امام به دانش‌آموزان کم‌برخوردار آیین اهدای بیش از ۵ هزار بسته فرهنگی - آموزشی پتروشیمی بندر امام به دانش‌آموزان کم‌برخوردار با حضور مدیرعامل پتروشیمی بندر امام، نماینده ماهشهر در مجلس، امام‌جمعه شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستان در فرهنگسرای فردوسی برگزار شد.
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳
افزایش ۶۰ درصدی سود تلفیقی هلدینگ‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان افزایش ۶۰ درصدی سود تلفیقی هلدینگ‌های تابعه صندوق ذخیره فرهنگیان مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از افزایش چشمگیر سود خالص هلدینگ‌های این صندوق در پایان سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۳خبر داد و اعلام کرد: جمع سود خالص حسابرسی نشده درون گروهی هلدینگ‌ها (سود تلفیقی) برای نخستین بار در تاریخ فعالیت این صندوق با افزایش ۶۰ درصدی نسبت به دوره مشابه قبل به بیش از ۶۱ هزار میلیارد ریال رسید. یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳گزارش حسابرسی مقبول‌ شرکت صنایع پتروشیمی فارس منتشر شد گزارش حسابرسی مقبول‌ شرکت صنایع پتروشیمی فارس منتشر شد در آستانه برگزاری مجمع عمومی سالیانه «فارس» برای سومین سال پیاپی، گزارش حسابرسی مقبول و بدون بند و نکات حسابرسی بزرگترین هلدینگ پتروشیمی ایران منتشر شد.
یکشنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۳