سی و هشت

جستجو
صفحه اصلی
شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در رده هجدهم دنیا قرار گرفت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در رده هجدهم دنیا قرار گرفت شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برای نخستین‌بار در تاریخ صنعت پتروشیمی ایران توانست در میان بیست شرکت برتر شیمیایی جهان قرار بگیرد و در دو شاخص مهم سود خالص و عملیاتی، با پشت سر گذاشتن سابیک عربستان، بر بام خاورمیانه بایستد.
چهارشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۳
کاتالیست های ریفرمینگ خوارزمی؛ بار دیگر در پتروشیمی کرمانشاه کاتالیست های ریفرمینگ خوارزمی؛ بار دیگر در پتروشیمی کرمانشاه پس از ثبت عملکرد درخشان کاتالیست های ریفرمینگ اولیه تولیدی شرکت دانش بنیان گسترش فناوری خوارزمی در مجتمع عظیم تولید اوره و آمونیاک کرمانشاه، بار دیگر قرارداد تولید و تحویل دهی این کاتالیست ها با خوارزمی منعقد گردید.

سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
کشف‌ بنای تاریخی در سایت پتروشیمی بهبهان کشف‌ بنای تاریخی در سایت پتروشیمی بهبهان رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگردی بهبهان از کشف بنای تاریخی در محوطه سایت پتروشیمی بهبهان خبر داد.
سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
یادواره شهدای صنعت نفت فارس در پتروشیمی شیراز برگزار شد یادواره شهدای صنعت نفت فارس در پتروشیمی شیراز برگزار شد در راستای برگزاری اجلاسیه امیران و سرداران شهید فارس، یادواره شهدای صنعت نفت این استان با حضور مقامات کشوری و لشکری در مجموعه فرهنگی و هنری پتروشیمی شیراز برگزار شد.
سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
مدیرعامل پتروشیمی جم: تکمیل فاز دوم و سوم پادجم و پلیمر کنگان در اولویت طرح های توسعه ای جم هستند مدیرعامل پتروشیمی جم: تکمیل فاز دوم و سوم پادجم و پلیمر کنگان در اولویت طرح های توسعه ای جم هستند مدیرعامل پتروشیمی جم در خصوص طرح توسعه پلیمر کنگان گفت: در توسعه پلیمر کنگان اتفاقات مثبتی صورت گرفته، همکاران ما توانسته اند بخشی از کار را با صندوق توسعه ملی پیش ببرند و امیدواریم بتوانیم از منابع داخل کشور استفاده کنیم.
سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
از کارمندان نمونه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تجلیل شد از کارمندان نمونه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تجلیل شد طی آیینی و به مناسبت سالروز ولادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، حضرت امام صادق(ع) و هفته وحدت، از کارمندان نمونه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی تقدیر بعمل آمد.

سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
افتخار آفرینی هلدینگ خلیج فارس برای صنعت پتروشیمی ایران افتخار آفرینی هلدینگ خلیج فارس برای صنعت پتروشیمی ایران سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳پتروشیمی مارون در مسیر بهبود بهره‌وری انرژی پتروشیمی مارون در مسیر بهبود بهره‌وری انرژی نوروزی با اشاره به تشکیل کمیته انرژی و برگزاری دوره‌های آموزشی، از اقدامات مختلف پتروشیمی مارون برای کاهش مصرف انرژی و بهبود بهره‌وری خبر داد.
سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
تکمیل فاز دوم و سوم پادجم و پلیمر کنگان در اولویت طرح های توسعه ای جم هستند تکمیل فاز دوم و سوم پادجم و پلیمر کنگان در اولویت طرح های توسعه ای جم هستند مدیرعامل پتروشیمی جم در خصوص طرح توسعه پلیمر کنگان گفت: در توسعه پلیمر کنگان اتفاقات مثبتی صورت گرفته، همکاران ما توانسته اند بخشی از کار را با صندوق توسعه ملی پیش ببرند و امیدواریم بتوانیم از منابع داخل کشور استفاده کنیم.
سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳
گواهینامه های مربوط به کاتالیست C۲ اخذ شده است گواهینامه های مربوط به کاتالیست C۲ اخذ شده است مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر اعلام کرد: ما الان با تقریبا یک هشتم هزینه موفق شدیم در داخل کاتالیست C۲ را بسازیم و این توانمندی را در داخل بومی سازی کنیم و همانطور که عرض کردم به تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم رسیده و گواهی انحصار هم برایش صادر شده که افتخاری برای مجموعه دانش بنیان ها و پتروشیمی امیرکبیر است.
سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳