پنجاه و شش

جستجو
صفحه اصلی
قیمت پایه محصولات پتروشیمی ۱۰ شهریور اعلام می‌شود قیمت پایه محصولات پتروشیمی ۱۰ شهریور اعلام می‌شود مدیریت توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در اطلاعیه ای اعلام کرد که تاریخ بعدی اعلام قیمت پایه محصولات پتروشیمی، شنبه ۱۰شهریور ماه خواهد بود.
سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳
کسری نوری، نخستین انتصاب وزیر نفت/خداحافظی با پیام کهتری در نفت کسری نوری، نخستین انتصاب وزیر نفت/خداحافظی با پیام کهتری در نفت صبح امروز محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت به همراه با کسری نوری به وزارت نفت رفت. انتصاب کسری نوری به‌عنوان‌ مدیرکل دفتر وزارتی نخستین انتصاب پاک‌نژاد در نفت خواهد بود.
دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳
رشد به سبک پتروشیمی فارابی رشد به سبک پتروشیمی فارابی گرمای تیرماه هم مانع رشد تولید و افزایش درآمد پتروشیمی فارابی نشد.
دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳
گام‌های بلند گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برای بهبود مستمر و ارتقای بهره‌وری گام‌های بلند گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس برای بهبود مستمر و ارتقای بهره‌وری دومین گردهمایی شبکه نظام مدیریت عملکرد گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با موضوع تشریح الزامات و راهنمای خودارزیابی بر اساس مدل «PCSR» به‌منظور بهبود مستمر و ارتقای بهره‌وری و ایجاد توانمندی درونی گروه برگزار شد.
دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳
سهم کوچک پتروشیمی شهید تندگویان در مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین سهم کوچک پتروشیمی شهید تندگویان در مراسم بزرگ پیاده‌روی اربعین امسال نیز به رسم سال‌های گذشته، این شرکت خود را موظف به خدمت‌رسانی عزاداران امام حسین در اربعین دانسته، چه زواری که پای پیاده خود را از مرز شلمچه به عراق می‌رسانند و چه کسانی که در ایران به عزاداری می‌پردازند.
دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳
سرنوشت اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی پتروشیمی لردگان در گروی راهکار دولت سرنوشت اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی پتروشیمی لردگان در گروی راهکار دولت مدیرعامل پتروشیمی لردگان با اشاره به آغاز به تولید این واحد صنعتی پس از ۱۰ روز تعطیلی گفت: از دولت جدید تقاضا داریم راهکاری برای دوام آوردن پتروشیمی لردگان و اشتغال ۲ هزار و ۵۰۰ نیروی آن ارائه دهد.
دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳
معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش منصوب شد + تصویر حکم معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش منصوب شد + تصویر حکم محسن پاک‌نژاد، وزیر نفت در حکمی محمدصادق عظیمی‌فر را به‌عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران منصوب کرد.
دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳
گرمازدگی و کار زیاد دلیل فوت مهندس جوان پتروشیمی نبود گرمازدگی و کار زیاد دلیل فوت مهندس جوان پتروشیمی نبود دلیل اصلی فوت متخصص جوان پتروشیمی که در روزهای اخیر در ماهشهر جان خود را از دست داد، سکته قلبی بر اثر نارسایی حاد و تنگی شدید عروق قلبی بوده است.
دوشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۳
تقدیر از پزشکان مرکز سلامت کار مجتمع پتروشیمی شازند تقدیر از پزشکان مرکز سلامت کار مجتمع پتروشیمی شازند با حضور معاون تولید و رئیس مجتمع پتروشیمی شازند، از پزشکان مرکز سلامت کار این مجتمع تقدیر شد. شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳گسترش صنایع پایین دستی و بالادستی صنایع بزرگ و مادر از مهمترین فرصت های سرمایه گذاری در استان است گسترش صنایع پایین دستی و بالادستی صنایع بزرگ و مادر از مهمترین فرصت های سرمایه گذاری در استان است مهمترین صنایع موجود در استان خراسان شمالی شامل صنایع فولادی، پتروشیمی، سیمان و انواع مصالح ساختمانی، پنبه پاک کنی، صنایع غذایی و … است و ظرفیت سرمایه گذاری خوبی برای گسترش صنایع بالادستی و پایین دستی اینگونه صنایع در استان یاد شده وجود دارد.
پنج شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۳