شصت و دو

جستجو
صفحه اصلی
هدف پتروشیمی ارومیه رسیدن به قطب محصولات شیمیایی منطقه در افق ۱۴۰۸ است هدف پتروشیمی ارومیه رسیدن به قطب محصولات شیمیایی منطقه در افق ۱۴۰۸ است مدیرعامل پتروشیمی ارومیه گفت: هدف و برنامه استراتژیک تدوین شده ما در پتروشیمی ارومیه رسیدن به قطب محصولات شیمیایی منطقه در افق ۱۴۰۸ است.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
هیئت مدیره جدید حپترو معرفی شد هیئت مدیره جدید حپترو معرفی شد شرکت مهندسی حمل و نقل پتروشيمی (حپترو) تغییرات به وجود آمده در ترکیب اعضای هیئت مدیره شرکت را اطلاع رسانی کرد.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
تولید پتروشیمی‌های گروه پترول به ظرفیت اسمی رسید تولید پتروشیمی‌های گروه پترول به ظرفیت اسمی رسید مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس با اعلام اینکه میانگین تولید در پتروشیمی‌های گروه پترول به ظرفیت اسمی رسیده است، گفت: با بهره‌برداری از طرح‌های تازه نیز حدود ۷۰۰ هزار تن به ظرفیت تولید این گروه افزوده می‌شود.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
انقلاب تازه در توسعه صنایع پایین دستی در راه است انقلاب تازه در توسعه صنایع پایین دستی در راه است مدیرعامل پتروشیمی اروند از ایجاد انقلاب جدیدی در صنایع پایین دستی پتروشیمی خبر داد.

شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
  محصولات جدید شرکت نفت بهران در راه بازار محصولات جدید شرکت نفت بهران در راه بازار محصولات جدید شرکت نفت بهران در راه بازار است.

شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
نشست هماهنگی و پیگیری فاز۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد نشست هماهنگی و پیگیری فاز۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد نشست هماهنگی و پیگیری و بررسی آخرین وضعیت مطالعات پایه طرح توسعه فاز ۲ منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور مشاوران پروژه در بخش‌های طرح جامع، محیط زیست، پدافند غیرعامل، مسئولیت اجتماعی و مشاور طرح‌های قابل اجرا بصورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
پتروشیمی بندرامام رشد صد درصدی صادرات در ۴ ماهه اول سال را ثبت کرد پتروشیمی بندرامام رشد صد درصدی صادرات در ۴ ماهه اول سال را ثبت کرد پتروشیمی بندرامام در چهار ماه اول سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد صد درصدی صادرات را بدست آورد.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
فقط ۱۰ تا ۱۵ درصدی پتروشیمی‌ها از قطعی برق تاثیر می‌پذیرند فقط ۱۰ تا ۱۵ درصدی پتروشیمی‌ها از قطعی برق تاثیر می‌پذیرند احمد مهدوی ابهری، دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی به تاثیرپذیری ۱۰ تا ۱۵ درصدی این صنعت از قطعی برق اشاره کرد و گفت: اکثر صنایع فعال در کشور در حال تهیه برق از شبکه هستند، در حالی که صنعت پتروشیمی نه تنها برق زیادی را از شبکه دریافت نمی‌کند بلکه در حال ارایه برق به شبکه است.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
پتروشیمی دنا و سبلان ادغام شد پتروشیمی دنا و سبلان ادغام شد مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره گروه مالی سپهر صادرات، از ادغام شرکت‌ صنایع پروشیمی‌ دنا در شرکت صنایع پتروشیمی سبلان از شرکت‌های تابعه هلدینگ انرژی سپهر خبر داد.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳
نامه بیش از هزار نفر از فعالین سیاسی و اجتماعی خطاب به رئیس جمهور جهت معرفی وزیر نسل دوم و سومی نامه بیش از هزار نفر از فعالین سیاسی و اجتماعی خطاب به رئیس جمهور جهت معرفی وزیر نسل دوم و سومی بیش از هزار نفر از فعالین سیاسی و اجتماعی در نامه ای خطاب به رئیس جمهور، خواستار معرفی وزیر نسل دوم و سومی شدند.
شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳