هشتاد و یک

جستجو
صفحه اصلی
قهرمانی تیم فوتسال پتروشیمی جم در منطقه پارس قهرمانی تیم فوتسال پتروشیمی جم در منطقه پارس پتروشيمي جم با اقتدار قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان شرکت هاي پتروشيمي منطقه پارس شد.
یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
خبر‌های خوش دکتر انصاری نیک: پتروشیمی بندرامام تولید پلیمر راهبردی EPDM را در دستور قرار داد/ جایگاه جهانی ایران در تولیدات PP و PVC ارتقا می‌یابد خبر‌های خوش دکتر انصاری نیک: پتروشیمی بندرامام تولید پلیمر راهبردی EPDM را در دستور قرار داد/ جایگاه جهانی ایران در تولیدات PP و PVC ارتقا می‌یابد مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندرامام در جریان بازدید از غرفه‌ شرکت‌های حاضر در نمایشگاه اصفهان پلاست چهاردهم از ارتقای جایگاه جهانی ایران در تولیدات PP و PVC با بهره‌برداری از طرح‌های جدید خبر داد و گفت: پروژه EPDM را در دستور کار داریم و ان‌شاالله بتوانیم این پلیمر خیلی راهبردی را به محصولات پتروشیمی بندرامام اضافه کنیم.
یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست با حضور شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس آغاز به کار کرد چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی اصفهان پلاست با حضور شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس آغاز به کار کرد چهاردهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست با تمرکز بر شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس و حضور صنایع پائین دستی در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان آغاز به کار کرد.
یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
نامه جنجالی عضو هیات مدیره شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی به رییس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت نامه جنجالی عضو هیات مدیره شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی به رییس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت عزیز اکبری، نماینده تاپیکو در هیات مدیره شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی در نا‌مه‌ای به دادفر رییس هیات مدیره و نیکفر مدیرعامل این شرکت، به سو مدیریت و هدر رفت منابع اشاره کرده و پاسخگویی به برخی ابهامات را خواستار شده است. یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳رکورد بارگیری در انبار محصول شرکت پتروشیمی مارون شکسته شد رکورد بارگیری در انبار محصول شرکت پتروشیمی مارون شکسته شد با همت مدیران و پرسنل پرتلاش شرکت پتروشیمی مارون بخصوص واحد های فنی و تولید و انبار محصول، رکورد بارگیری محصولات شکسته شد در این راستا صبح امروز طی نشستی از مدیران مربوطه تقدیر بعمل آمد.
یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
پتروشیمی گلستان سالانه ۱۵ میلیون مترمکعب آب می‌خواهد پتروشیمی گلستان سالانه ۱۵ میلیون مترمکعب آب می‌خواهد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان با اشاره به نیاز سالانه ۱۵ میلیون مترمکعب آب در صنعت پتروشیمی این استان گفت: تنها راهکار تامین آب پتروشیمی بهره گیری از پساب فاضلاب خانگی شهر‌های گلستان است.
یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
ارزش سرمایه گذاری‌های پترول به بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان رسید ارزش سرمایه گذاری‌های پترول به بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان رسید گروه سرمایه گذاری و توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خلیج فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت ماه سال جاری در صورت‌وضعیت پرتفوی شرکت‌های بورسی ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۱۱ هزار میلیارد تومان به ثبت رساند.
یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
عرضه ۶۰ درصد محصولات در قالب فروش اعتباری| اقدام پتروشیمی ها برای کاهش فشارها به نظام بانکی عرضه ۶۰ درصد محصولات در قالب فروش اعتباری| اقدام پتروشیمی ها برای کاهش فشارها به نظام بانکی مدیرعامل پتروشیمی غدیر از عرضه ۶۰ درصد تولیدات این مجتمع در قالب فروش اعتباری در ۱۴۰۳خبر داد و گفت: این کار باعث شد تولیدکنندگان واقعی در صف وام قرار نگیرند و از شدت فشار به بانکها کاسته شود.
یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳
همکاری پتروشیمی مارون با دانشگاه‌های برتر اروپا همکاری پتروشیمی مارون با دانشگاه‌های برتر اروپا شرکت پتروشیمی مارون، در ادامه سیاست‌های آموزشی خود، دوره دکترای تخصصی مدیریت کسب و کار را با یکی از معتبرترین دانشگاه‌های اتحادیه اروپا آغاز کرده که این اقدام، گامی بزرگ در تقویت دانش فنی و مدیریتی کارکنان به شمار می‌آید.
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
تأمین ۲۳ هزار تن کود SOP گرانوله پتروشیمی ارومیه تأمین ۲۳ هزار تن کود SOP گرانوله پتروشیمی ارومیه مدیر بازرگانی داخلی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از تأمین و تحویل 23 هزار تن کود SOP گرانوله پتروشیمی ارومیه خبر داد.
شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳