نود و نه

جستجو
صفحه اصلی
پترول، پیشرو در صنایع تکمیلی صنعت پتروشیمی است پترول، پیشرو در صنایع تکمیلی صنعت پتروشیمی است معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: انتظار داریم همان‌گونه که پترول تاکنون پیشرو در صنایع تکمیلی صنعت پتروشیمی بوده است، ازاین‌پس نیز پیشرو باقی بماند و این نقش را حفظ کند.
شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
تولید متیل دی اتانول آمین(MDEA) را آغاز می‌کنیم تولید متیل دی اتانول آمین(MDEA) را آغاز می‌کنیم مدیرعامل شرکت پتروشیمی پترو تولید فهم در حاشیه بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی نفت،گاز،پتروشیمی و پالایش که این روزها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده است گفت: در سال گذشته موفق به ساخت متیل دی اتانول آمین(MDEA) شده‌ایم و در سال جدید تولید آن را آغاز خواهیم کرد.

شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
 مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد مرتضوی: وزرات نفت بخش قابل توجهی از عقب‌ماندگی اقتصادی کشور را رفع کرد جواد اوجی، وزیر نفت و سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بررسی حوزه‌های مشترک و رفع چالش‌ها و مشکلات بین دو وزارتخانه، دیدار و گفت‌وگو کردند.

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
 هم افزایی تاسیسات دریایی با شرکت های داخلی برای توسعه میادین نفت و گاز هم افزایی تاسیسات دریایی با شرکت های داخلی برای توسعه میادین نفت و گاز در حاشیه دومین روز از برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت نفت، شرکت تاسیسات دریایی و دانا انرژی تفاهمنامه همکاری مشترک امضا کردند.

جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
نقش و تأثیرگذاری تاپیکو در اقتصاد ملی به روایت معاون وزیر کار نقش و تأثیرگذاری تاپیکو در اقتصاد ملی به روایت معاون وزیر کار معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر نقش و تأثیرگذاری تاپیکو در اقتصاد ملی تاکید کرد.

پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
امضای دو تفاهم‌نامه همکاری بین پتروشیمی فن‌آوران و دانشگاه صنعت نفت امضای دو تفاهم‌نامه همکاری بین پتروشیمی فن‌آوران و دانشگاه صنعت نفت شرکت پتروشیمی فن‌آوران و دانشگاه صنعت نفت در حضور مدیرعامل تاپیکو دو تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
خبر خوش مدیر عامل تاپیکو از توافق بزرگ با بانک مرکزی / سال ۱۴۰۳ اتفاقات بسیار خوبی برای تاپیکو خواهد افتاد خبر خوش مدیر عامل تاپیکو از توافق بزرگ با بانک مرکزی / سال ۱۴۰۳ اتفاقات بسیار خوبی برای تاپیکو خواهد افتاد مدیر عامل تاپیکو از توافق بزرگ با بانک مرکزی برای رفع موانع بورسی شدن شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس خبر داد.

پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل بانک صادرات: همکاری با تاپیکو منفعت راهبردی برای اقتصاد کشور خواهد داشت مدیرعامل بانک صادرات: همکاری با تاپیکو منفعت راهبردی برای اقتصاد کشور خواهد داشت مدیرعامل بانک صادرات گفت: همکاری با تاپیکو منفعت راهبردی برای اقتصاد کشور خواهد داشت.

پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
در نخستین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، تهران با حضور مدیرعامل تاپیکو چه گذشت؟ در نخستین روز بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، تهران با حضور مدیرعامل تاپیکو چه گذشت؟ غرفه شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) در بیست‌و‌هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران روز شلوغی را پشت سر گذاشت. پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳بازدید مدیرعامل تاپیکو از غرفه نفت ایرانول بازدید مدیرعامل تاپیکو از غرفه نفت ایرانول مدیرعامل تاپیکو از غرفه شرکت نفت ایرانول در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران، بازدید کرد.

پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳