یکصد و بیست و شش

جستجو
صفحه اصلی
قیمت پایه محصولات پتروشیمی با افزایش به دلار ۴۰ هزار تومانی قیمت پایه محصولات پتروشیمی با افزایش به دلار ۴۰ هزار تومانی قیمت پایه محصولات پتروشیمی از سوی دفتر توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی با افزایش بیش از ۱۵۹۸ ریالی به دلار ۴۰۰۲۴۲.۸ ریالی اعلام شد.
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
مالیات و عوارض ۱۵ درصدی از خوراک گاز پترشیمی‌ها لغو و منتفی شد مالیات و عوارض ۱۵ درصدی از خوراک گاز پترشیمی‌ها لغو و منتفی شد دریافت ۱۵ درصد مالیات و عوارض مصرف مواد اولیه واسطه ای با پیگیری وزیر اقتصاد، لغو و از افزایش بهای تمام شده پتروشیمی های مصرف کننده خوراگ گاز جلوگیری شد.
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
آموزش صادرات و بازاریابی بین المللی در صنعت پتروشیمی آموزش صادرات و بازاریابی بین المللی در صنعت پتروشیمی وزارت صمت برای آشنایی بیشتر با مقوله صادرات، دوره "آموزش صادرات محصولات پتروشیمی و صنعت بازاریابی آن" را برگزار کرد.
دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
 تعامل و همکاری دیرینه شرکت پتروشیمی جم با بانک تجارت تعامل و همکاری دیرینه شرکت پتروشیمی جم با بانک تجارت مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم مشارکت بانک تجارت در تأمین‌ منابع مالی ارزی و ریالی پروژه‌های توسعه‌ای شرکت از جمله پروژه‌های PDH-PPوABS-Rubber که از پروژه‌های ملّی کشور می‌باشند را ضروری دانست. یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲جلسه هم‌اندیشی مدیران ارشد پتروشیمی جم با بانک صادرات جلسه هم‌اندیشی مدیران ارشد پتروشیمی جم با بانک صادرات جلسه هم‌اندیشی مدیران ارشد شرکت پتروشیمی جم با مدیران بانک صادرات با هدف تعامل و همکاری‌های دوجانبه، روز شنبه 19 اسفندماه 1402 در دفتر مرکزی تهران برگزار شد یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲صادرات پتروشیمی از مسیرهای غیر رسمی|عوارض، صادرات قیر، روان کارها و پتروشیمی ها را کاهشی کرد صادرات پتروشیمی از مسیرهای غیر رسمی|عوارض، صادرات قیر، روان کارها و پتروشیمی ها را کاهشی کرد معروف خانی رییس اتحادیه صادرکنندگان فرآوردهای نفتی گفت: قوانین مربوط به تعهدات ارزی و وضع عوارض و مالیات باعث شده صادرات پتروشیمی از مسیرهای غیر رسمی انجام شود تا اینگونه قوانین دور زده شود.
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
انجام برنامه ممیزی مراقبتی سال ۱۴۰۲ با حضور شرکت DQS آلمان/ تمدید گواهینامه های استاندارد مدیریت کیفیت در پتروشیمی رجال انجام برنامه ممیزی مراقبتی سال ۱۴۰۲ با حضور شرکت DQS آلمان/ تمدید گواهینامه های استاندارد مدیریت کیفیت در پتروشیمی رجال گواهینامه های استاندارد مدیریت کیفیت در پتروشیمی رجال تمدید شد.
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
سرمایه‌گذاری پترول در شرکتی با بازدهی ۱۹۵۰ درصدی سرمایه‌گذاری پترول در شرکتی با بازدهی ۱۹۵۰ درصدی شرکت پتروشیمی ارومیه که نزدیک به ۶۰ درصد از سهام آن در اختیار پترول قرار دارد، بازدهی ۱۹۵۰ درصدی را به ثبت رسانده است.
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
درآمد ماهانه “شفن” ۱۴۲ درصد رشد کرد! درآمد ماهانه “شفن” ۱۴۲ درصد رشد کرد! میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی فن آوران در یازدهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
انرژی سپهر یکی ازسرآمدان «بومی سازی تجهیزات پتروشیمی» است انرژی سپهر یکی ازسرآمدان «بومی سازی تجهیزات پتروشیمی» است برای نخستین بار در کشور سفارش گذاری های ساخت راکتور تولید متانول از گاز سنتز برای پتروشیمی دنا و سیراف انرژی، بزرگ‌ترین برج یکپارچه تقطیر متانول کشور برای سیراف انرژی و همینطور کاتالیست سنتز متانول پتروشیمی سبلان در هلدینگ انرژی صورت پذیرفت که این مهم نه تنها از خروج ده ها میلیون دلار ارز جلوگیری نمود بلکه باور به خودکفایی و استقلال صنعتی در این مجموعه را نیز نهادینه کرد.
یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۲