هجده

جستجو
صفحه اصلی
فلر هایکو در پتروشیمی کارون روشن شد فلر هایکو در پتروشیمی کارون روشن شد با راه اندازی بسیاری از بخش‌های واحد HYCO، حالا نوبت به روشن شدن فلر رسیده که مرحله مهمی در مسیر بهره‌برداری کامل از این پروژه به شمار می‌رود.

یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳
تقدیر از ایثارگران پتروشیمی پردیس تقدیر از ایثارگران پتروشیمی پردیس آیین تقدیر از ایثارگران شرکت پتروشیمی پردیس با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت برگزار شد.

یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳
بازتاب گسترده سفر «پاک‌نژاد» به منطقه ویژه پارس در رسانه‌های جهان بازتاب گسترده سفر «پاک‌نژاد» به منطقه ویژه پارس در رسانه‌های جهان سفر سرزده وزیر نفت به منطقه ویژه انرژی پارس با هدف بازدید از تأسیسات گازی و پتروشیمی و قوت قلب به سربازان خط مقدم تولید گاز کشور بازتابی گسترده در رسانه‌های داخلی و خارجی به‌ویژه رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشت.

یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳
صنعت پتروشیمی در هر شرایطی هوشیار است صنعت پتروشیمی در هر شرایطی هوشیار است سرپرست شرکت ملی صنایع پتروشیمی تأکید کرد: صنعت پتروشیمی همیشه و در همه حال هوشیار است و کمیته‌های شرایط اضطراری به‌موقع تشکیل و همه موارد در صنعت به‌طور مدام پایش می‌شود.

یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳
 پالایش نفت بندرعباس سفیر شایسته اقتصادی ایران شد پالایش نفت بندرعباس سفیر شایسته اقتصادی ایران شد شرکت پالایش نفت بندرعباس در نخستین گردهمایی بزرگ پیشرانان و سرآمدان اقتصاد ایران با عنوان مجمع جهانی دیپلماسی برند، به‌عنوان سفیر اقتصادی ایران معرفی شد.

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳
پتروشیمی ها چطور می‌‌توانند هزینه برق خود را کاهش دهند؟ پتروشیمی ها چطور می‌‌توانند هزینه برق خود را کاهش دهند؟ تصور کنید، در گرمای طاقت‌فرسای یک روز تابستانی در حال گذر از کنار یک مجتمع پتروشیمی عظیم هستید. شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳۴۶ درصد رشد عملیات تخلیه و بارگیری در سایت ماهشهر شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی ۴۶ درصد رشد عملیات تخلیه و بارگیری در سایت ماهشهر شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی عملیات تخلیه و بارگیری در سایت ماهشهر شرکت پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی رشد ۴۶ درصدی را تجربه کرد.

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳
مدیران کار استان خوزستان میهمان شرکت پتروشیمی مارون مدیران کار استان خوزستان میهمان شرکت پتروشیمی مارون مدیر کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان خوزستان و جمعی از مسئولان این اداره‌کل با همراهی مدیران اداره کار ماهشهر و بندر‌امام خمینی(ره) از مجتمع پتروشیمی مارون بازدید کردند.

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳
پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه در مورد شهادت سیدحسن نصرالله پیام مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه در مورد شهادت سیدحسن نصرالله مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه با صدور پیامی شهادت سیدحسن نصرالله، رهبر بزرگ حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳
میراث شاه میرزایی برای پتروشیمی چه بود؟ میراث شاه میرزایی برای پتروشیمی چه بود؟ با انتخاب حسن عباس زاده به عنوان معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی مرتضی شاه میرزایی از میراثی که با تلاش خود و همکارانش برجای گذاشته است می‌گوید.

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳