بیست

جستجو
صفحه اصلی
پتروشیمی تبریز در مسیر رشد و توسعه پتروشیمی تبریز در مسیر رشد و توسعه مهندس هاشمی اظهار داشت: در راستای افزایش بهره‌وری، در پالایشگاه تبریز تأکید نمودیم که هم افزایی بیشتری با پتروشیمی در خصوص تأمین خوراک صورت گیرد تا از چالش‌های تأمین خوراک کاسته شود.

پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳
فراهم شدن زمینه جذب ۱۳۰ نفر در پتروشیمی ارغوان گستر ایلام فراهم شدن زمینه جذب ۱۳۰ نفر در پتروشیمی ارغوان گستر ایلام فرماندار چوار با اشاره به دغدغه کارگران و نیروهای تعدیل حوزه شهرستان چوار، گفت: در شورای تامین استان زمینه جذب ۱۳۰ نفر از این کارگران فراهم شده است.
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳
پایان موفقیت‌آمیز کلاس‌های ورزشی تابستانی پتروشیمی شازند پایان موفقیت‌آمیز کلاس‌های ورزشی تابستانی پتروشیمی شازند با تلاش همکاران امور ورزش و حضور مربیان ورزشی مجرب، کلاس های ورزشی تابستانه فرزندان کارکنان شرکت پتروشیمی شازند به پایان رسید.
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳
نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نشست مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در این نشست با تأکید بر اهمیت نیروی کار متخصص و توانمند در توسعه صنایع پتروشیمی، از برنامه‌های پیش‌رو برای افزایش فرصت‌های شغلی و بهبود کیفیت شرایط کاری در این منطقه خبر داد. پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳فجر انرژی در مجمع سالیانه، ۴۵۰ تومان تقسیم سود کرد فجر انرژی در مجمع سالیانه، ۴۵۰ تومان تقسیم سود کرد شرکت فجر انرژی خلیج فارس در مجمع عمومی عادی سالیانه تقسیم سود نقدی هر سهم به مبلغ ۴۵۰ تومان میان سهامداران را به تصویب رساند.
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳
ما در حوزه پتروشیمی به دولت وفاق ملی امیدواریم ما در حوزه پتروشیمی به دولت وفاق ملی امیدواریم عادل نژادسلیم از پیشکسوتان و فعالان حوزه پتروشیمی کشور با بیان اینکه شعار دولت پزشکیان وفاق ملی است اظهار داشت ما به آینده حوزه پتروشیمی امیدواریم اما باید به یک استراتژی درخصوص یکپارچه سازی شرکت های خصوصی پتروشیمی برسیم.

پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳
یکصد و هشتمین جلسه شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد یکصد و هشتمین جلسه شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی برگزار شد یکصد و هشتمین جلسه شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با حضور مدیران عامل و دبیران مسئولیت اجتماعی شرکت های پتروشیمی، در سالن جلسات شهید فخری زاده برگزار گردید.
پنج شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳
رشد ۳۴ درصدی فروش شاراک در ۶ ماهه سالجاری رشد ۳۴ درصدی فروش شاراک در ۶ ماهه سالجاری شاراک در دوره شش ماهه کاری خود (منتهی به شهریور ۱۴۰۳) از فروش محصولات تولیدی توانست مبلغ ۱۷۰ هزار میلیارد و ۹۱۱ میلیون و ۴۳۳ هزار و ۹۰۰ ريال را کسب کند که این میزان از فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل، رشد ۳۴ درصدی را نشان می‌دهد چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳تاکید مدیرعامل پتروشیمی ایلام بر خلق ارزش افزوده بیشتر در صنعت تاکید مدیرعامل پتروشیمی ایلام بر خلق ارزش افزوده بیشتر در صنعت داود جعفری‌فر در همایش اقتصاد صنایع پلاستیک در ایران گفت: صنعت پتروشیمی کشور باید بر نوآوری به منظور خلق ارزش افزوده بیشتر بر اساس روندهای جهانی تکیه کند و از تمرکز بر تولید انبوه و با نگاه به ظرفیت‌سازی جدید خارج شود.
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳
دریافت تندیس زرین دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری دریافت تندیس زرین دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری پتروشیمی مارون در دومین اجلاس سراسری پیشگامان کیفیت و نوآوری که در تاریخ 1403/07/07 در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار گردید، پتروشیمی مارون با رای قاطع هیئت داوران همایش، موفق به کسب بالاترین مقام همایش و لوح زرین گردید.
چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳